.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زارع در آیین معارفه رئیس ارشاد نکا ؛
مدیران ارشاد شهرهای مازندران از جنس فرهنگ و هنر انتخاب می‌شوند
شمال نیوز : افزود: نیروی جدید برای سرپرستی این اداره از بدنه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و سابقه خدمت در شهرستان میاندورود را در کارنامه خدمت خود دارد که امیدواریم منشاء خیر و تحولات در این شهرستان شود.....

شمال نیوز : معاون ارشاد مازندران  گفت : مدیران ارشاد شهرهای مازندران از جنس فرهنگ و هنر انتخاب می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز ، عباس زارع در آیین معارفه و تودیع مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا، اظهار کرد: انتخابات مدیران از بدنه ارشاد از مسائل مهمی است که در دستور کار قرار دارد تا با سپردن امور فرهنگ و ارشاد اسلامی به نیروهایی از بدنه این نهاد، برای بالندگی تلاش کنیم.

وی افزود: در راستای فرهنگ توجه به انجمن‌ها و ساماندهی تشکل‌های فرهنگی در شهرستان‌ها با جدیت فراوان وارد شده‌ایم و در این راستا، استفاده از ظرفیت‌های مختلف گروه‌های فرهنگی و هنری و فعال کردن انجمن‌ها در سطح استان در دستور کار است.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلام ی مازندران با بیان اینکه سیاست جدید این اداره‌کل، استفاده از نیروهای بومی در ساماندهی نیروهای انسانی و نیروهای فرهنگی است، یادآور شد: تلاش می‌کنیم مدیران ارشاد از بدنه ارشاد باشند تا با توجه به سختی کار فرهنگی، در کارهای درونی و بیرونی از بدنه ارشاد استفاده شود.

زارع ادامه داد: تغییر مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌های مختلف نیز در همین راستا انجام شده و مدیرانی از جنس فرهنگ و هنر در این مجموعه به‌کارگیری شدند، تا با استفاده و بهره‌مندی از عملکرد مدیران گذشته، منشاء خیر برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در این مناطق باشند.

.IMG_3891

وی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد از توانمندی‌های مختلف اهالی فرهنگ و هنر در شهرستان‌های مختلف استفاده کند و با استفاده از توان نیروهای بومی برای تعالی‌بخشی به این بخش تلاش کند و در همین راستا تلاش می‌کنیم تا از برون‌گرایی خارج شویم و کارها در اختیار انجمن و گروه‌های هنری قرار گیرد.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تشکر از محمدعلی صفرپور، رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا، مهدی روحی را به‌ عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا معرفی کرد و افزود: نیروی جدید برای سرپرستی این اداره از بدنه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و سابقه خدمت در شهرستان میاندورود را در کارنامه خدمت خود دارد که امیدواریم منشاء خیر و تحولات در این شهرستان شود.

زارع گفت: در آینده نزدیک بحث تریبون آزاد به اتفاق امام جمعه، مدیرکل، فرماندار شهرستان و هنرمندان و انجمن‌های مختلف فرهنگی و هنری را در دستور کار داریم تا با حضور در شهرستان‌های مختلف، نقدها را بشنویم و پاسخگوی نقاط ضعف و قوت هنرمندان در عرصه‌های مختلف باشیم و این برنامه در تمام شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار نکا نیز اظهار کرد: پست ماندنی نیست و تغییرات باید انجام شود و لازمه پویایی در هر جامعه‌ای انجام این تغییرات است که همه ما باید برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر در دوران خدمت خود به مردم تلاش کنیم.

جعفر احمدی گفت: تغییر و تحول امری طبیعی و موجب ارتقای سطح فعالیت‌ها می‌شود که امیدواریم در سیاست‌های جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استفاده از نیروهایی از بدنه همین سازمان، برای خدمت‌‍‌رسانی بیشتر به اهالی فرهنگ و هنر و همچنین فعال کردن گروه‌های هنری و ساماندهی آنها تلاش شود.

گفتنی است مهدی روحی ، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا از مدیران فعال فرهنگ و هنر استان و از هنرمندان برجسته تئاتر مازندران می باشد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.